Posted by රසික කරුණාත්න | 1 comments

Windows Password කඩමු...

   කොහොමද කට්ටිය මම හිතනවා හොදින් ඇති කියලා...  ගියපාර මම ඔයාලට දුන්නේ මේ දවස් වල දැනගෙන ඉන්න ඔන දෙයක්. මම මේ පාර ගෙනාවේ ඊට වඩා වෙනස් දෙයක්, මේක Windows මෙහෙයුම් පද්ධති පාවිචි කරන කට්ටියට ගොඩාක් වැදගත් වෙයි.

   ගොඩාක් වෙලාවට බොහෝ දෙනා පරිගණක සඳහා රහස් පද පාවිචි කරන්න පුරුදු වෙලා ඉන්නවා, ඉතිං මේ රහස් පදේ අමතක වුනොත් මොකද කරන්නේ ? නැත්තං රහස් පදේ දන්නැති කෙනෙක්ගේ පරිගණකයට හොරෙන් ඇතුල් වෙන්නේ කොහොමද ?? අන්න ඒකට තමා මම අද ගෙනාපු දේ වැදගත් වෙන්නේ....

මුලින්ම පහත ලින්ක් එක ක්ලික් කරලා මේ සොෆ්වෙයාර් එක ඩවුන්ලොඩ් කරගන්න....
http://www.mediafire.com/?r4sk4iirixy4k7c

( වැඩිය නෑ 5.56 MB විතර තියෙන්නේ)

හරි ඊට පස්සේ මේකේ තියෙන 

හරි ඊට පස්සේ මේකේ තියෙන ALL Windows Password Remover කියන ISO Image එක CD එකකට රයිට් කර ගන්න.

හරි දැන් ඔයා ගාව ඔය තියෙන්නේ වින්ඩොස් පාස්වර්ඩ් කඩන්න පුලුවන් CD එකක්,

දැන් ඔයා ඔයාට පාස්වර්ඩ් කඩන්න ඔක මැෂින් එක මේ සීඩී එක දාලා සීඩී එක බුට් කරන්න. එතකොට එයි PRESS ANY KEY TO BOOT FROM CD දැන් කැමති බොත්තමක් ඔබන්න.
 ( පහත රූපයේ ආකාරයට )


හරි ඊට පස්සේ පහත රූපයේ ආකාරයට එයි ඒකේදී කරන්න තිනේනේ ඔයාට පාස්වර්ඩ් අයින් කරන්න ඔක එකවුන්ට් එක තෝරගන්න.


අපි උදාරණයකට Administrator එකේ පාස්ර්ඩ් එක කඩන්න ඔන කියලා හිතමු. එහෙනං 1 ඔබන්න.

හරි ඊලගට වැටෙනවා Youre about to reset administrator's password. are you sure ? කියලා එතකොට "Y" බොත්තම ඔබන්න.



හරි දැන් Administrator එකවුන්ට් එකේ පාස්වර්ඩ් කැඩිලා ඉවරයි ඊට පස්සේ අහනවා Reset password for another accouny? කියලා එතකොට "Y" ඔබන්න ඊට පස්සේ මැෂින් එක රිස්ටාට් වෙනවා දැං පාස්වරඩ් නැඩිලා ඉවරයි..



එහෙනම් මම යනවා සුභ දවසක්.. මේකේ හොද නරක කියලා කමෙන්ට් එකක් දාන්න... එක මගේ මේ තරඟෙට ලොකු හයියක් වෙයි...

                                                                    ජය වේවා!!!

1 comments:

Unknown said...

Ade korian akuru wagyak enne